زنان و زایمان در کلینیک نیایش

راجب زنان و زایمان در کلینیک نیایش بیشتر بدانیم. مراجعه به متخصص زنان و زایمان برای خانم هایی که ازدواج کرده و یا قصد باردار شدن را دارند بسیار مهم است. شاید شما بخواهید به یک کلینیک خوب بروید ولی زیاد با این موضوع آشنایی ندارید و بخواهید با تحقیق در سایت های مختلف در این زمینه اطلاعات کافی را به دست آورید تا با فکری باز کلینیک مورد نظرتان را انتخاب کنید.

زنان و زایمان در کلینیک نیایش

اول از همه بهتر است با وظایف متخصص زنان و زایمان آشنا شوید. اینگونه بهتر می توانید متوجه شوید مشکل خودتان را چگونه با پزشک در میان بگذارید.

وظایف متخصص زنان و زایمان

تشخیص و درمان بیماری های مربوط به زنان و دستگاه تناسلی زنانه از جمله:

قاعدگی دردناک

خونریزی طولانی مدت در قاعدگی

سرطان واژن

سرطان رحم

سرطان تخمدان

کیست تخمدان

رابطه جنسی دردناک

عفونت مجاری ادرار

اختلالات یائسگی

التهاب واژن

در کلینیک نیایش پزشکان با تجربه و دارای مهارت بالا مشغول به کار هستند تا به شما بهترین خدمات را ارائه دهند.

ویزیت و درمان بیماری های شایع زنان مانند التهاب و عفونت ها ، خونریزی های غیر طبیعی، بررسی وضعیت هورمونی بانوان، بررسی و درمان علل نازایی در خانم ها، مراقبت های دوران بارداری و دوران یائسگی و انجام پاپ اسمیر، توسط متخصصین زنان در این کلینیک انجام می گردد.

البته ناگفته نماند که در کلینیک نیایش خدمات زیبایی هم ارائه می شود.

شاید برای شما هم سوال باشد که مگر می شود در ناحیه تناسلی هم جراحی زیبایی داشت؟

باید در جواب بگوییم بله، می شود.

جراحی های ناحیه تناسلی زنان شامل موارد زیر می شود

تنگ کردن واژن(پرینورافی)

کوچک کردن لبه های خارجی واژن(لابیاپلاستی)

تزریق چربی

خارج کردن فیبروم های موجود در رحم

برداشتن چسبندگی

از خصوصیات اخلاقی بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان و زایمان و نازایی در کلینیک نیایش می توان به صمیمی بودن، دلسوز بودن، خلاق بودن، مهارت بالا، دارای اطلاعات گسترده و روشن فکر بودن اشاره کرد.

کلینیک نیایش برای بهبود روند سریع درمان بیماران، با همکاری و بهره بردن از پزشکان این  حوزه، امکان نوبت دهی اینترنتی، برجسته ترین پزشکان متخصص و فوق تخصص را فراهم می کند.

برای انتخاب پزشک خوب زنان و زایمان بدون اینکه بخواهید قدمی از قدم بردارید و بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید به لیست بهترین پزشکان زنان و زایمان مراجعه کرده و با توجه به اولین نوبت خالی پزشک، با علم بر نظر بیماران، نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.